پـَــ نــه پـَــ
 
ای لافه؟؟!!!!
هرچی(لاف نیس)
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 23:26 ::  نويسنده : ▐حسام▐       

 

پـَــ نــه پـَــ
 
وای عجب شهری، عجب آدم‌کشی
پـَــ نــه پـَــ ماییم و صدها دل‌خوشی

پســرانش جملگی فاســد شدند...
پـَــ نــه پـَــ در کار حق وارد شدند...

دختــران اینجا دمـا‌دم عاشـــق‌انــــد
پـَــ نــه پـَــ دنبال درس و کوشش‌اند

پــهلوانــان وطــن را می‌کــُـشنــد...
پـَــ نــه پـَــ حلوا و حلوا می‌کننـد...

مجرم و دزد و فــــراری گشتــه‌ایـــم..
پـَــ نــه پـَــ با حوریان بنشسته‌ایم..

سهم معشوقــانِ اینجـا شد اسیــــد..
پـَــ نــه پـَــ شهزاده با اَسبش رسید..

محض خنده بوده این شعرم همین..
پـَــ نــه پـَــ پاشو بریم زندان اوین


نظرات شما عزیزان:

بیتا
ساعت21:12---11 مهر 1390
سلام جیگر طلا خوبی؟
ببخشید اخه تو پروفایلت زدی 1377


1شاسگول.
ساعت11:20---2 مهر 1390
سلام دوست عزیز.ممنون که اومدی.من نمی دونم بگم وااااااای مدرسه ویا اخ جون مدرسه؟
فقط می دونم تابستان خیلی زود تمام شد.راستی هماسمیم ها.


shiva73
ساعت21:56---29 شهريور 1390
ممنون اقا حسام خیلی خیلی مچکرم.

نوشین
ساعت15:24---29 شهريور 1390
سلـــــــــــــــــــــــــــا م جوجه چرا من وبلاگ دوستمو میزنم مال تو باز میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طناز
ساعت19:01---28 شهريور 1390
سلام!مرسي
وبلاگ شما هم قشنگه!مخصوصا قالبش!بازم ميام سر مي زنم!


eli
ساعت12:44---28 شهريور 1390
مرسی برای دعوتت

shiva73
ساعت12:33---28 شهريور 1390
ممنون بابت نظر قشنگتون خب باید برم دیگه یه سری مشکل دارم بازم ازتون ممنونم .

مریم(◡‿◡✿)
ساعت10:42---28 شهريور 1390
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
دوست______¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
خوبم__¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
منم__¶___¶_¶____¶___¶___¶
آپم___¶______¶___¶¶¶___¶
______¶______¶¶_____¶¶
_______¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
________¶______________¶
________¶¶¶¶___________¶
به منم سر_____¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
_بزن__¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶_____¶_¶
______¶______¶______¶______¶¶
______¶_______¶_____¶______¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_______¶***


نسیم
ساعت15:10---27 شهريور 1390
لام
اینقدر رو حرف من دست نزار وقتی میگم نیشت و ببند یعنی نیشت و ببند حتما باید از در زور وارد بشم؟![عصبانی]
[نیشخند]
اس اس کیه؟ هان کیه؟ به من انگ میزنی بی ادب؟![عصبانی]


shiva73
ساعت19:41---26 شهريور 1390
سلام دوست عزیزی که الان براش نظر میذارم این نظرو برای همه ی دوستام میفرستم
فقط میخواستم بیام و خبرتون کنم که از اخرین پست من در وبلاگم دیدن کنید
برای همه چیز در همه ی این مدت ازتون ممنونم دوست نازنین خدانگهدار.


زهره
ساعت15:43---26 شهريور 1390
سلام اس اسي

تبريكـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ



آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم/ قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم!

اس اسي بيا آپمـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ

پاسخ: salam doste aziz man esteghlali nistam


شيماخانومي
ساعت8:17---26 شهريور 1390
سلام. وبلاگ جديد مباركه حسام عزيز. من اينجا رو بيشتر دوست دارم.موفق باشي

nazanin
ساعت20:08---25 شهريور 1390
link shodi bazam bia kheili vaghte linki

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه من حسامم 16 سالمه متولد آبادانم ولی اصفهان زندگی میکنم کلا من 1 سال آبادان زندگی کردم شما رو خیلی دوس دارم به فوتبال علاقه دارم ولی متاسفانه دیگه بازی نمیکنم بازیکن مورد علاقم علی کریمی.آرشاوین.فن پرسی...(فرهاد مجیدی)
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ای لافه؟؟!!!! و آدرس hesam.rebel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. مرسی عزیزان!!!!موفق باشید





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 13432
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1